Myynnin syksy 2022!
Keskuspankkien ja EU:n markkinoille pumppaama raha vauhditti yritysten myyntiä ja tilauskantoja jo viime vuoden puolella -sama meno jatkui myös kevään aikana. Venäjän hyökkäys Ukrainaan muutti ilmapiiriä jonkin verran, mutta vielä ei yritysten aktiviteeteissä näy merkittävää muutosta.
Myynnin vuosi 2022 - Mitä on luvassa?
Korona-ajan vaikutukset ja tuleva vuosi mietityttävät osaa yrityksistä. Muutoksia tapahtuu eikä kaikkeen voi varautua, mutta osaan voi valmistautua huomioimalla ja suunnittelemalla seuraavaa vuotta etukäteen.
Sales Enablement -ostamisen helpottamista?
Kuluttajina haluamme, että ostaminen helppoa. Ostamme palvelun verkosta tai liikkeestä, haluamme hankinnan toimivan sujuvasti. Kohtaamme myyjäyrityksen ostopolkumme aikana useamman kerran.
Johtamisen sietämätön keveys
Johtajan rooli on haasteellinen. Kaikki me, jotka vastaamme johtamisesta ja toisaalta olemme johdettavina, mietimme mitä on hyvä johtaminen.
Elääkö yrityksesi myynti ja markkinointi omissa siiloissaan?
Myynnin ja markkinoinnin yhteistyöstä on puhuttu paljon. Erityisesti b2b-maailmassa myynti toivoo markkinoinnilta tulitukea liidien hankinnassa ja nurturoinnissa.
Voittavat myyntitiimit hyödyntävät dataa maksimaalisesti!
Data on tehokkaasti hyödynnettynä mahtava polttoaine. Minkälaista dataa kannattaa kerryttää ja miten sitä analysoidaan tehokkaasti?
Myynnin vuosi 2020 - Miten pandemia on vaikuttanut myyntiin ja ostamiseen?
Vuodesta 2020 jää meille kaikille varmasti mielikuvia, jotka liittyvät pandemiaan. Mitä vaikutusta pandemialla on ollut ostamiseen ja myyntiin tänä vuonna?
Työharjoittelu on hyppy tuntemattomaan
Markkinointi ja Mainonta -lehti julkaisi perjantaina 4. joulukuuta mielenkiintoisen artikkelin nuorten kokemuksista harjoittelupaikkoihin liittyen. Tämä aihe on tärkeä, sillä nuorissa on meidän tulevaisuutemme.
Miksi ulkoistaisin uusasiakashankintani?
Oletko miettinyt myynnin ulkoistamista? Kokosimme yhteen viisi yleisintä kysymystä, joita meiltä kysytään silloin, kun uusasiakashankinnan ulkoistamista pohditaan.
Tilauspohjainen liiketoiminta vauhdittuu B2B-myynnissä!
Tilauspohjainen liiketoiminta on tällä hetkellä yksi suurimmista B2B-myynnin trendeistä. Olemme kuluttajina oppineet ostamaan palveluita ja tuotteita tilauspohjaisesti, ja haluamme tehdä sitä yhä enemmän myös yritysten välisessä kaupassa.
Sales Enablementilla voittavaksi joukkueeksi!
Tänä vuonna monien urheilusarjojen mestaruudet maailmalla ratkottiin poikkeuksellisissa oloissa, aika usein niin sanotussa koronavapaassa kuplassa, jossa pelaajat viettivät parhaimmillaan kaksi kuukautta.